Corat-Coret

Bismillaahirrahmaanirrahiim.....Assalaamu'alaikum Sahabat semua...Willkommen...Saya namakan Blog ini Corat-Coret krn disini saya akan menulis apa saja yg saya alami,saya dengar ataupun yg saya liat dgn cara penulisan gaya bebas,hehe...emangnya renang ada gaya bebas.. :-)

Dienstag, April 19, 2005

Kasih Ibunda

Bagaikan air hujan menyejukkan
Lepaskan dahaga pohon kerontang
Subrukan jiwa-jiwa yang hampa
Alirkan sungai kasih sayangmu

Perjalanan hidup seorang ibu
Penuh derita susah nan payah
Bersabar menapaki takdirnya
Tulusnya hati cinta ibunda

Bagaikan malam tiada berbintang
Terasa gelap sehitam arang
Bila tiada belai kasihmu
Bila tiada cinta ibunda

Ya alloh..Ya tuhanku
Ampunkan dosa-dosanya
Jadikan ia ahli syurgamu

Ya Allah ya tuhanku
Terima amal budinya
Moga selamat dunia akhirat

*Tazakka*